Dieta Kopenhaska Jadłospis

Dieta kopenhaska zwana też dietą cud, jest planem żywieniowym który nie jest łatwy, ale natomiast jego efekty są zdumiewające. Zwana jest ona również dietą kopenhadzką lub dietą trzynastodniową. Pomimo jej krótkiego czasu trwania pozwala ona zrzucić wiele zbędnych kilogramów, bo aż od 4 do 8 kilogramów. Jednak wymaga od nas bardzo silnej woli i motywacji.

Dla kogo jest przeznaczona?

Wszelcy zwolennicy diety Kopenhaskiej mówią iż nie ma żadnych przeciwwskazań do jej stosowania i należy pamiętać, że są to osoby które uzyskały znakomite efekty. Jednak należy też brać pod uwagę opinie różnych ekspertów w tej dziedzinie którymi są dietetycy. Dieta Kopenhaska nie jest przeznaczona dla osób posiadających jakiekolwiek problemy zdrowotne, może się ona odbić na naszym samopoczuciu i kondycji. Ograniczamy w niej przyswajane kalorie w ciągu dnia, eliminujemy spożywanie węglowodanów oraz tłuszczy. Dlatego warto się nią zainteresować w momencie, gdy ilość zbędnych kilogramów jest duża. Należy tez podkreślić, że podana dieta nie jest przeznaczona dla młodych osób, głównie chodzi o nastolatków którzy są w trakcie dojrzewania, gdyż mogą zostać wywołane trwałe zmiany w organizmie takowego nastolatka.

 

Zasady diety Kopenhaskiej

Czas trwania musi wynosić 13 dni, oczywiście jeśli poczujemy się bardzo źle należy niezwłocznie przerwać dietę i udać się do lekarza. Powinniśmy ją stosować raz na 2 lata jeśli wystąpi potrzeba zastosowania jej jeszcze raz. Jemy tylko to co jest podane w jadłospisie którego część możecie przeczytać poniżej lub pobrać jego pełną wersje. Bardzo ważną sprawą jest picie dużych ilości wody, minimum 2 litry wody dziennie. Wskazane jest by przyjmować dodatkowe witaminy w postaci suplementów diety. Po zakończeniu diety stopniowo zwiększamy ilość kalorii, inaczej możemy napotkać problem tzw. efektu jo-jo.

Dieta Kopenhaska Jadłospis

Należy pamiętać, iż powinno się ściśle trzymać podanego jadłospisu i nie odbiegać od tego co jest podane w nim. Dieta jest bardzo rygorystyczna i trwa krótko bo 13 dni, więc musimy pamiętać, że jeśli odpuścimy sobie jakiś dzień będziemy musieli wszystko zaczynać od nowa i to nie za szybko.

Jest to mały fragment jednego z przykładowych jadłospisów  jakie zostały przygotowane!

Pobierz ebooka z gotowymi jadłospisami oraz poradnikiem jak układać własne

 

Dzień 1 i 8 – Dieta Kopenhaska

  • Śniadanie – kubek kawy z 1 łyżką cukru
  • Obiad: 2 jajka, paczka gotowanego szpinaku, pomidor
  • Kolacja: befsztyk wołowy, 4 liście sałaty

Dzień 2 i 9 – Dieta Kopenhaska

  • Śniadanie: kubek kawy i grzanka
  • Obiad: szpinak, pomidor, 1 owoc
  • Kolacja: 2 jajka, plaster szybki, 6 liści sałaty

Dzień 3 i 10 – Dieta Kopenhaska

  • Śniadanie: Kawa z cukrem, grzanka
  • Obiad: szpinak, pomidor, owoc
  • Kolacja: 2 jajka, plaster szynki, 5 liści sałaty z wyciśniętą cytryną

Dzień 4 i 11 – Dieta Kopenhaska

  • Śniadanie: kawa z cukrem
  • Obiad: jajko, marchewka, serek wiejski
  • Kolacja: kompot z owoców, jogurt naturalny

Dzień 5 i 12 – Dieta Kopenhaska

  • Śniadanie: marchewka z sokiem z cytryny
  • Obiad: Gotowana ryba
  • Kolacja, befsztyk wołowy, 5 liści sałaty, brokuły

Dzień 6 i 13 – Dieta Kopenhaska

  • Śniadanie: kawa z cukrem, grzanka
  • Obiad: pierś z kurczaka, sałata
  • Kolacja: 2 jajka, marchewka

Dzień 7 – Dieta Kopenhaska

  • Śniadanie: herbata
  • Obiad: pierś z kurczaka, owoc
  • Kolacja: brak

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*